Naš zadatak je bio da osmislimo vizuelni identitet koji će odražavati vrednosti i aktivnosti planinarskog društva, kao i da privučemo pažnju potencijalnih članova i saradnika. Naša ideja je bila da kreiramo logotip u obliku srca, koji simbolizira ljubav prema planini, ali i povezanost sa lokalnom zajednicom. Boje koje smo odabrali su zelena i plava, koje asociraju na boje Fruške Gore, nacionalnog parka koji je glavno područje delovanja planinarskog društva. Unutar srca smo iscrtali planinarski put, koji predstavlja avanturu i istraživanje, a na vrhu srca smo postavili radio toranj, koji je prepoznatljiv orijentir na Fruškoj Gori i koji označava komunikaciju i povezivanje.

Na osnovu logotipa smo razvili korporativni identitet, koji se sastoji od različitih materijala, kao što su vizit karte, memorandumi, flajeri, bedževi, majice i drugo. Svi materijali su usklađeni sa bojama i fontovima logotipa, a dodali smo i neke dodatne elemente, kao što su planinske siluete, pečati i slogani, koji doprinose celokupnom utisku.



Za dizajn za auto smo takođe koristili logotip kao glavni element, koji smo postavili na prednjoj strani haube. Boja auta je bela, koja stvara kontrast sa logotipom i ističe ga. Na bočnim stranama auta smo napisali naziv planinarskog društva, kao i kontakt podatke. Na zadnjem delu auta smo postavili slogan “Pridruži nam se u avanturi”, koji poziva ljude da se uključe u aktivnosti planinarskog društva.
Ovim projektom smo pokazali našu kreativnost i profesionalnost u dizajniranju vizuelnih rešenja za klijente iz različitih oblasti. Bili smo veoma zadovoljni saradnjom sa planinarskim društvom “Fruška Gora” i njihovim zadovoljstvom našim radom. Nadamo se da smo im pomogli da unaprede svoju prepoznatljivost i imidž.

Ako ste zainteresovani za naše usluge dizajna, brendinga, marketinga ili razvoja web i mobilnih aplikacija, kontaktirajte nas. Rado ćemo saslušati vaše ideje i potrebe i ponuditi vam najbolje rešenje za vaš posao.