Naš pristup je bio da osmislimo i realizujemo kreativan i dinamičan sadržaj koji će pokazati šta Piccante nudi svojim gostima. Koristili smo profesionalnu fotografiju, video i dizajn da istaknemo kvalitet i raznovrsnost njihovih jela, kao i atmosferu i enterijer restorana. Takođe smo vodili računa o tome da sadržaj bude usklađen sa vizuelnim identitetom brenda, koristeći boje, fontove i ikonice koje odgovaraju Piccante stilu.



Pored kreiranja sadržaja, bavili smo se i planiranjem objava, kako bismo osigurali redovnost, doslednost i optimalno vreme za objavljivanje. Koristili smo alate za analizu podataka i praćenje rezultata, kako bismo pratili efekte našeg rada i prilagođavali strategiju prema potrebama i interesovanjima naše publike. Takođe smo komunicirali sa pratiocima, odgovarajući na njihove komentare i poruke, organizujući nagradne igre i ankete, te deljenjem njihovih objava na našem profilu. Na taj način smo podsticali angažovanost, povratnu informaciju i preporuke od strane naše zajednice.

Naš rad na instagram profilu za Piccante je doneo odlične rezultate, kako za našeg klijenta, tako i za nas. Piccante je povećao svoju popularnost, vidljivost i profit, zahvaljujući našem kreativnom i dinamičnom sadržaju. Mi smo stekli novo iskustvo, zadovoljstvo i pohvalu za naš rad. Naš klijent je bio veoma srećan našom uslugom i saradnjom.