Naša misija je postati vam verni partner sa kojim sarađujete. Partner koji razume, smišlja i realizuje najbolja rešenja na području Digitalnog marketinga i svega što on obuhvata.

Kontakt

+381 21 300 44 44

Radnička 14, Novi Sad

info@mentoragency.rs

Društvene mreže vinarije koncipirane su tako da zadovolje kriterijume vrsnih poznavaoca vina, kao i da edukuju i približe vinski svet onima koji slabije poznaju isti. Takođe, bito je predstaviti i promocije vina na raznim događajima koji mame pratioce da osete ukus vina iz Džervina, a samim tim pospeše prodaju – upravo za to su zadužene društvene mreže u 21. veku.

Podrum Džervin , osnovan je 27 marta 1927 godine i imao je oko 700 hektara svojih vinograda a proizvodio je oko 6 miliona litara vina , kako stonog tako kvalitetnog pa i vrhunskog vina .

Vina su se najviše prodavala na prostoru bivše SFRJ , zatim u Nemačkoj pod nazivom Šlozberg , pa stizala su cak i do Rusije pa i Japana.

Klijent:

Vinarija Džervin

Vebsajt:
Datum:

Novembar, 2020