Odabrana paleta boja jeste plava, zelena i siva. Opšte poznato da je zelena boja simbol za odmor, nije ni čudo jer asocira na prirodu i na nešto što je netaknuto. Plava boja takođe, simbol prirode i beskonačnosti – vidimo more i nebo dokle god naše oko može da dosegne. Takođe, plava boja u psihologiji boja u marketingu stvara osećaj poverenja, sigurnosti i odanosti. Kada smo kod toga, sigurno želite da imate poverenja u svog izabranog lekara. Kako bi se unela dodatna dinamika uneta je siva boja, koja ima za ulogu da „razbije“ jarke tonove plave i zelene i uspostavi staloženost na sajtu.
Prateći elementi jesu otvorene i zatvorene isprekidane linije. Kao takve upotpunjuju vizuelni izgled veb-sajtu, unose živost i bliže određuju pojedine segmente.
Ikonice na veb-sajtu nisu prilagođene samo po boji već i po samom stilu. Tankim, isprekidanim linijama, iscrtali smo simbole koji bliže određuju opis ili kategoriju.
Pored prezentacije usluga koje naš klijent nudi, nismo želeli da budu skromni prema svom poslovanju, te smo uvrstili u sajt i prezentaciju doktora koji rade u očnom centru.
Taman kad pomislimo da više nije potrebno pričati i naglašavati responzivnost sajta, kolege iz naše branše nas demantuju. Naravno, svi naši sajtovi, pa i ovaj, su responzivni,. Šta to znači? Veb-sajt prilagođenog je prikaza na svim uređajima, odnosno ekranima, što možete videti i u ovom portfoliju.