fbpx
Skip to content Skip to footer

The Classic Gym

The Classic Gym je teretana u Novom Sadu koja nudi raznovrsne fitnes programe i opremu za sve uzraste i nivoe vežbanja. Njihova vizija je da pruže kvalitetnu uslugu i profesionalno okruženje za sve svoje klijente. Oni su nas angažovali da redizajniramo njihov logo, korporativni identitet i dizajn izloga.

KlijentThe Classic GymDatumMaj 2022Share

Naš zadatak je bio da kreiramo novi logo koji bi odražavao njihove vrednosti i ciljeve, kao i da privuče pažnju potencijalnih vežbača. Odlučili smo da krenemo u potpuno drugom smeru sa redizajnom loga, jer smo smatrali da njihov stari logo nije bio dovoljno upečatljiv i prepoznatljiv.

U prihvaćenom idejnom rešenju znaka, nalaze se početna slova imena teretane, odnosno „T“, „C“ i „G“. Slova su pozicionirana tako da vizuelno ostavljaju utisak da čine štit, čime se šalje jasna poruka da su vežbači u ovoj teretani bezbedni i sigurni. U isto vreme, logo takođe asocira na leđa vežbača što daje utisak jačine i moći. Ovim smo želeli da istaknemo da The Classic Gym nije samo mesto za vežbanje, već i za izgradnju samopouzdanja i zdravog stila života.

Osnovnu paletu boja čine dve boje: crvena i tamno plava. U psihologiji boja, crvena boja asocira posmatrača na živost, akciju i fokus; dok plava odaje utisak poverenja, stabilnosti i prestiža. Takođe, crvenoj boji je komplementarna zelena, koja se dobija mešanjem žute i plave, stoga je plava boja sekundarna komplementarna boja. Upravo taj odnos dizajneri uvek teže da dosegnu. Ove boje smo odabrali jer smatramo da dobro predstavljaju energiju i eleganciju koju The Classic Gym nudi svojim klijentima.

Logotip je koncipiran tako da se u primeni koristi u boji na beloj pozadini, ukoliko to nije moguće postoje varijante u pozitivu i negativu (crno-bela i belo-crna). Ovo omogućava fleksibilnost i prilagodljivost logotipa različitim medijima i materijalima. Takođe smo dizajnirali korporativni identitet koji obuhvata vizit karte, memorandume, flajere, bedževe i majice sa logotipom. Naš cilj je bio da stvorimo jedinstven i prepoznatljiv vizuelni identitet koji bi doprineo ugledu i popularnosti teretane.

Na kraju, bavili smo se i dizajnom izloga za teretanu. Naša ideja je bila da iskoristimo veliki prozor kao površinu za prikazivanje logotipa, slogana i fotografija vežbača u akciji. Takođe smo predložili da se postave reflektori koji bi osvetljavali izlog u mraku i privlačili pažnju prolaznika. Na ovaj način smo hteli da pokažemo dinamičnost i atraktivnost teretane kao mesta za zabavu i rekreaciju.

Zadovoljni smo rezultatom našeg rada i ponosni smo što smo bili deo ovog projekta. Nadamo se da smo uspeli da zadovoljimo potrebe i očekivanja našeg klijenta, kao i da smo doprineli njihovom uspehu i rastu. The Classic Gym je teretana koja zaslužuje pažnju i poštovanje, jer nudi vrhunsku uslugu i profesionalno okruženje za sve ljubitelje fitnesa.