Stoga smo rešili da redizajniramo logotip u potpuno drugom smeru. U usvojenom idejnom rešenju znaka, nalaze se početna slova imena teretane, odnosno „T“, „C“ i „G“. Slova su pozicionirana tako da vizuelno ostavljaju utisak da čine štit, čime se šalje jasna poruka da su vežbači u ovoj teretani bezbedni i sigurni. U istih mah, logo takođe asocira na leđa vežbača što daje utisak jačine i moći.
Osnovnu paletu boja čine dve boje: crvena i tamno plava. U psihologiji boja, crvena boja asocira posmatrača na živost, akciju i fokus; dok plava odaje utisak poverenja, stabilosti i prestiža. Takođe, crvenoj boji je komplementarna zelena, koja se dobija mešanjem žute i plave, stoga je plava boja sekundarna komplementarna boja. Upravo taj odnos dizajneri uvek teže da dosegnu. Logotip je koncipiran tako da se u primeni koristi u boji na beloj pozadini, ukoliko to nije moguće postoje varijante u pozitivu i negativu (crno-bela i belo-crna).
Pismo i tipografija koji su odabrani jeste porodica Helvetica (Helvetica UltraLight i Helvetica Bold), zbog svoje jednostavnosti odiše otmenošću, dok oblije ivice fonta daju logotipu dodatnu dinamiku.
Na samom kraju ovog izlaganja ali nikako manje važno, moramo napomenuti da je logo izrađen u proporciji zlatnog preseka, što samom logotipu daje umetničku crtu.